lexe Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 på skolen denne uka hadde vi en oppgave i nynorks.. Ganske fri oppgave... Dikt om hvordan ei dagens draumedame Av : Alexander erlandsen Utgitt : Russ 2006 Ho skal ha Ei slank og tynn kropp Som passar in i ein kvar topp Vakkert fjes og vakkert sinn Og ho skal berre vere min Ho skal ikkje vere ein andreklasses, som eg må løpe rundt å passes. Sjølvstendig og sikker Berre ikkje full av prikker Ho skal vere Glad uansett kva Snakkesalig som meg er ganske bra Våre interessar skal vere dei samme Og sjølv om vi får eit misfoster til barn skal det amme Ho skal ha Langt og helst blondt hår Og ho skal gå med kjolar sommar som vår Glad i barn skal ho vere Og ho skal kalle meg sin kjære Ho skal vere Smart og snill Og gjere som EG vil Grei familie kan ho ha Og dei skal i meg bli glad Ho skal vere Aktiv i sport For det er fort gjort , Og bli feit Og det er ikkje så veldig greit Ho kan godt vere Utanlandsk Gjerne Spansk For med dei kvaliteter Er det same for meg kva heimlandet hos heitar Ho kjem Til å bli umogleg å finne Ikkje minst å vinne For ho er perfekt Berre ho ikkje er med i ein sekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2006 jeg glemte å skrive at det var bare for morroskyld bare tull å vas men ganske bra spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg