Gå til innhold

Hvilken gir-kasse har jeg. BILDER lagt til

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stk getrag kasse som har stått på en m20 motor liggende. I tillegg til getrag er den kun merket M60. Dette er en kasse med 1. gir ned til venstre. Hvilken bil er denne levert til originalt?

Skrevet

Vet hvertfall at e30 m3 ble levert med getrag kasse og 1. gir ned til venstre, men er ikke sikker på hva mere kassen heter..

Kansje 260(?) siden det står m60 på din.. ;)

Skrevet
Har en stk getrag kasse som har stått på en m20 motot liggende. I tillegg til getrag er den kun merket M60. Dette er en kasse med 1. gir ned til venstre. Hvilken bil er denne levert til originalt?

Du sier du har girkassen liggende. Du skal vel ikke selge denne for en billig penge? :D

Skrevet

det skal da bestemt stå et serie nr på ene siden av kassa di!!det har det vertfall gjort på mine.. serienr begynner nok med 260,262,265 feks...e30 m3 kassa heter vel 265!

Skrevet
Har en stk getrag kasse som har stått på en m20 motot liggende. I tillegg til getrag er den kun merket M60. Dette er en kasse med 1. gir ned til venstre. Hvilken bil er denne levert til originalt?

den får du nok en del penger for hvis den ikke er utslitt...

Skrevet

ja det kan det vel være kanskje. men det som jeg bestandig har fått hørt er att "sportskasser" les kasser med 1 ned er alle 3 delt. har aldri hørt om en slik kasse som ikke har vært delbart clutchus liksom. er det ingen dele nr på den da??

• 11 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...