e30 tic Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 har søkt og lest litt rundt om, men blir ikke helt klok på hva eg skal velge. har tappet av olja på både motor og girkasse, ny står for tur.. lurer på hvilken type eg bør velge! er tilhenger av castrol, bruker det på de andre bilene mine, og får grei rabatt på castrol. motor:m20b23 med turbo, gått ca 6000km etter bygging. ingen tikking eller svetting. girkasse:getrag 260. lurer også på oljemengde! bilen blir bare brukt om sommeren om det skulle bety noe.. takker for korte og greie svar:)!
BalleKnalle Skrevet Mars 28, 2006 Skrevet Mars 28, 2006 http://www.castrol.com/castrol/subsecti ... Id=6007711 Velg hva du vil ha..... motorolje, girolje osv... Smøretabell EDIT: ser at du har turbo motor.Gutta boys som kjører S motorer sværger vel til Castrol TWS motorsport 10/60w hvertfall..
e30 tic Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Skrevet Mars 28, 2006 ja det var en grei side det! men tenker mest på hva folk anbefaler til denne bilen? er nok mange som har prøvd forskjellig
propan Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Castrol olje etter dine forhold og bruksområder.. Jeg kjører Castrol selv og er fornøyd. Har også prøvd ELF olje som jeg får billig og den er også bra,men må skiftes relativt ofte merket jeg-men da var motoren ny-overhalt så mulig det er derfor.
e30 tic Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 http://www.castrol.com/castrol/subsection.do?categoryId=8040001&contentId=6007711Velg hva du vil ha..... motorolje, girolje osv... Smøretabell EDIT: ser at du har turbo motor.Gutta boys som kjører S motorer sværger vel til Castrol TWS motorsport 10/60w hvertfall.. eg kjører selv med castrol 10/60w motrosport olje på en trimmet golf eg har.er veldig fornøyd med den.var den eg hadde tenkt å kjøpe også til bmwen..men greitt å høre hva andre bruker. da eg ikkje har noe særlig erfaring med bmw enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå