sinten Skrevet Mars 28, 2006 Share Skrevet Mars 28, 2006 kan noen fortelle meg hva dette er? Ser ut som man kan laste ned div. bmw modeller i Grand theft auto. http://images.google.com/imgres?imgurl= ... D%26sa%3DN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Ja det stemmer det! BMW-modeller til GTA San Andreas Det finnes også ei side med bil-modeller (alle mulige merker) til noen av de andre spillene i GTA-serien, for det meste GTA Vice City Husker sist jeg spilte GTA V:C,jeg cruisa rundt i bmw x5! og bad-guys'a kjørte 760LI! og byen generelt var stappfull av e30-e36-e46 M3, nye og gamle 5-serier, X3/5, 8-serie, standard 3-serie i ulike varianter, og seff 7-serien! det var ganske så artig Btw, slike bil-modeller fins jo faktisk til de fleste bil-spill, spesielt til NFS har jeg sett ganske mange heftige alternativer! Og i Midtown Madness kjørte jeg M3 CSL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Kult! Men dette funker bare til PC ? Har alltid sverget til PS2 på GTA jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Omvendt her. Sverger til PC på gta. Bedre grafikk, bedre å styre og pc er mye kraftigere og loader mye kjappere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Dette var kult. Synd jeg har spilt gjennom hele GTA San Andreas. Synd det originalt er så mange amerikanske biler. Burde vært mer variasjon. Sverger også til GTA på PC. Som sagt, mye bedre grafikk og mye bedre kontroll på spilleren og mye kjappere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 hvor kan jeg laste ned disse bilene fra, skal installere GTA SA snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 http://gta3.gamigo.de ,der finner du mye snacks til GTA Husker sist jeg spilte GTA V:C,jeg cruisa rundt i bmw x5! og bad-guys'a kjørte 760LI! og byen generelt var stappfull av e30-e36-e46 M3, nye og gamle 5-serier, X3/5, 8-serie, standard 3-serie i ulike varianter, og seff 7-serien! det var ganske så artig ) Men hvor i huleste fant du E30??? Jeg har lett etter E30 lenge.. Men jeg finner da faen ingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Omvendt her. Sverger til PC på gta. Bedre grafikk, bedre å styre og pc er mye kraftigere og loader mye kjappere ! Mye morsommere å spille på 42" plasmatv enn 19" pc-skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 kan noen forklare hvordan jeg bytter ut bilene? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Har alltid sverget til PS2 på GTA jeg... Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Omvendt her. Sverger til PC på gta. Bedre grafikk, bedre å styre og pc er mye kraftigere og loader mye kjappere ! Mye morsommere å spille på 42" plasmatv enn 19" pc-skjerm Med HD-Ready Plasma, kan man jo bruke PC'n på den, og få konge-bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 beklager, men husker ikke hvor jeg lasta ned E30 til gta vc det er desverre for lenge siden! men det var ei tysk side, .de-domene! med de fleste fil-pakker følger det med en readme-fil, som forteller fremgangsmåten for å bytte bil-modell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Bare til PC det her da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Bare til PC det her da.. Er nok det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Litt OT, men noen som vet om det snart kommer en oppfølger til GTA SA ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå