Gå til innhold

alarm problemer


lagrinn
 Share

Anbefalte innlegg

bilen min har original montert alarm ifra bmw, men nå har den begynt og gå av, av seg selv, og det er ikke noe særlig når klokka er to om natta.

følgene skjer. jeg låser bilen med "fjernkontrollen", så går det 15-20 sek så går alarmen, jeg får da ikke skrudd den av igjen med "fjernkontrollen", men må bruke nøkkelen i døra(kun ene døra som låses opp) deretter må jeg starte bilen, da stopper alarmen og hyle.

men når dette er gjort skulle mann jo tro at alt var i orden, men nei da, da får jeg ikke låst bilen med "fjernkontrollen" og kun førerdøra som låser når jeg bruker nøkkelen, viss jeg da setter meg inn i bilen trykker ned låsen fra innsidn, også prøver og låse med "fjernkontrollen" så går det helt fint i ca 15-20sek da er det på han igjen.

litt forvirende kanskje men er ikke så god på forklaringer. takker får alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det samme skjer med galanten til kameraten min.. noen ganger låser den noen ganger ikke.. så kommer alarmen.. han vet ikke hva som er feil han heler.. dritt azz.. kand et være kulden som tar den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, da kan man like godt reise dit og få dem til og rette feilen, demonterte halve bilen i går i et desperat forsøk på og finne ut av det, men til ingen nytte gitt. så viss noen i det hele tatt har så mye som et lite snev av mistanke til noe det kan vere så vær så snill og skrik det ut. det der begynner og gå meg på nærvene nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme problem med min. Fikk en som hadde greie på det til å se på den... Han mente at hvis jeg ville ha det fikset ville det koste utrolig mye. Så fikk alarmen koblet fra å da begynte sentrallåsen å fungere igjen. Kjøp heller defa alarm, det blir billigere enn å ordne den orignale:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke alarmtypen, men de fleste alarmer har visse likhetstrekk. Så jeg våger meg utpå her. Siden dette starter etter 15-20sek, er det mest sannsynlig en av detektorene med forsinkelse. På bl.a DEFA er det "glassknus", nivåvakt og bevegelsessensor som har dette.

Det jeg synes er rart, er at du får start på bilen!? Dette skal ikke gå, med mindre alarmen er kvittert ut. Sitter det en Chip inne i nøkkelen din?

Uansett, siden sentrallås også har sluttet å virke, tror jeg nesten at BMW har forsinkelse på dørsensoren, og at problemet ditt rett og slett er sentrallås modulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...