Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 selger nå denne da jeg ikke har bruk for den lengre. den funket helt supert og slurer aldri for og si d slik. skal vist tåle 700nm meg fortalt. bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 mye slitasje på den? brukt den lenge? og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 bud. er litt usikker men ca 6 mnd kan jeg tenke meg. er vel mest blitt skrudd på bilen så den er ikke så mye brukt. den er ikke mye slitt, men man ser jo att den er kjørt med, kan sammeligne den med den nye jeg har så kan jeg svare på d i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 hmm.. hvorfor har du kjøpt ny? det koster under halvparten å få tak i bare lamellene.. hva er det som stikker opp fra innsuget ditt på bildet? ser ut som det er et stålrør ned igjennom aluminiumen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2006 for jeg bygger m20b27 og da passer denne dårlig. det er bare en del av trykkrørene jeg holdt på og fikse. så den er løs og ligger bare der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 hehe ok, that makes sense Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 545 Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Kan gi deg 2000 om ikke alt for lenge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 dått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå