Gå til innhold

Veldig billige felger!!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte felger derfra. Meget billig, men du må forvente deg:

- treeeeg levering

- omtrent 0 kontakt med selger

- umulig å komme i kontakt med

- generelt dårlig sporing av pakken

Det er DHL som er fraktfirmaet, og de har selv veeeeldig dårlig erfaring med Dekkexpress. Dvs, mye surr.

Dessuten, så fikk jeg i mail fra eieren av Dekkexpress, at de selv innrømmer at de er dårlig på service/kommunikasjon, men gode på priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er av god kvalitet.

IMG_3212_red.jpg

IMG_3207_red.jpg

Dekkene var også gode og nye (Dunlop SP 9000).

Hmm.. jeg opplevde vel... ca 1-1,5mnd leveringstid.. hvis ikke litt lengre. De har ingenting i Norge, så alt må sendes fra utlandet, via Sverige igjen.

KAN jo hende at de har endret rutinene sine, men du vil nok ha problemer med å spore pakken. Som regel så må man ringe DHL og få info basert på mottakernavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som hentydet, steffen:

jeg ville ihvertfall _ikke_ ha bestilt fra dem én gang til hvis de har samme type service og leveringstid som før. Syntes det er *litt* for mye usikkerhet, samt litt merkelig sending av felger. Felgene og dekkene var blitt satt på og balansert, men var bare teipet sammen, uten noen beskyttelse. Tollpost-globemannen som leverte dekkene syntes det nesten var "merkelig" at det ikke var noen skade på felgene (skjønnsmessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på skikkelig breie dekk bak og litt mindre foran, går det med f.eks 245-45-18 bak og 225-45-18 foran? eller vil det bare se dumt ut?

245/45-18 blir helt feil, men du kan bruke 255/35-18 eller 245/35-18.

foran bør du kjøre med 225/40-18 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...