Kobar Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Har du liggende eller ønsker å selge M-tech 2 styling til E30 så ta kontakt eller legg ut bilder! trenger frontfanger,bakfanger og sideskjørt! ønsker også å kjøpe hvite eller sorte blinklys på sidene og i frontfangeren mvh
Kristov Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Hva slags priside snakker vi om? Det er jo styling som begynner å bli meget sjelden.
locktite Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Jeg har et komplett til 2 dørs. Dette har jeg bud på 17k for. Så det merkes at de er skjeldene.
Kristov Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Jeg har et komplett til 2 dørs. Dette har jeg bud på 17k for. Så det merkes at de er skjeldene. Da hadde jeg solgt asap!
Kobar Skrevet April 1, 2006 Forfatter Skrevet April 1, 2006 å shit.... noen som har annen type styling som er litt anonym som f.eks m-tech2 og ikke så voldsom som rieger,seidl osv... hadde tenkt mg noe til rundt 5000kr eller mindre, trenger ikke å være strøkent, bare det er nok til å lappes sammen igjen..
BMWE30M3 Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 følg med på www.autopower.se innimellom dukker det opp noen m-tech II kit der som går for mellom 6-8000 svenske...
Kristov Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 følg med på www.autopower.seinnimellom dukker det opp noen m-tech II kit der som går for mellom 6-8000 svenske... Det er et godt tips, men pass på at det ikke er kopistyling i glassfiber og at vingen på bakluka følger med og ikke er en kopivinge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå