325 E36 Cab Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Noen som er flinke til og redigere bilder Skal lakke noen 18" men vet ikke vilken farge Har bilder av bil og felger men ikke felger på bil Noe snille BMW folk som kan hjelpe mæ og sette disse på bil`n og med forskjellige farger???
318iAT Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Har tanker om å lakere bilen i sommer, men skulle gjerne sett bilen med fargen "på" om det er mulig. Noen som kan "lakke" denne for meg i BGR og Malachite Green Metallic.
325 E36 Cab Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Skrevet Mars 30, 2006 Aracna Jeg har prøvd og sendt mail. men di går hvist ikke igjennom. Så jeg legger ut litt bilder hær så kan du jo se på det. Eller hvis andre vill se på saken!
325 E36 Cab Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Skrevet Mars 30, 2006 ønsket farge på felgene: -hele felgen sort -kun eikere sort -kun eikere "gull" -kun eikere i samme farge som bil`n -evnt andre forslag til farge
Aracna Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 skal se hva jeg kan fikse i helga.. Jeg kan ikke gå god for at det blir så fryktelig bra, siden bileden ikke er av høy oppløsning. Men du vil i allefall få et inntrykk av hvordan bilen vil se ut med de felgene..
ehrnst Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Har tanker om å lakere bilen i sommer, men skulle gjerne sett bilen med fargen "på" om det er mulig.Noen som kan "lakke" denne for meg i BGR og Malachite Green Metallic. om du legger et link til et større bilde kan jeg prøve
318iAT Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Hmm, det har jeg desverre ikke, har bare de som ligger på forumet her, men takk for tanken
Aracna Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Jepp.. da var de første bildene klare Kvaliteten er så som så, men så lange det er begrenset med bildekvalitet, blir ikke sluttresultatet heller noe å skryte av. Her er felgene uten noen farge: Her med sorte felger: og her i samme farge som bilen. Fin bil forresten! =) Kunne sikkert ha sittet i noen minutter til å justert faeger og fått det mer "ekte", men men..
325 E36 Cab Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Skrevet Mars 31, 2006 hehe men det blei jo bra..... bare at di felgene som sto på bilen er 17" Og di jeg skal bruke er 18" Så hadde du klart og fått di litt større? og med gold farge på eikere? trur jeg går litt for Gull farge
Aracna Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Hehe... det tenkte jeg ikke på at de som stod på var mindre enn de du skal lakke.. jeg skal se om ikke jeg kan fikse det. Så var denne gullfargen... det er ikke lett å få til, så resultatet kan bli spennende ... Men skal prøve og få det til. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå