erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Skulle bytte starteren min i dag, men fikk det f... ikke til. Holdt på i nesten 5 timer før vi ga opp. Fikk av den nederste bolten, men fikk pokker ikke av den øverste. Noen her som har tips til hvordan vi kan få den av? Er desperat. Koster vel sjorta å levere den inn hos bmw, eller lignende steder?
Bjørn 320 Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Kva brukte du til å prøve å løyse med? Prøv ein lang latmannsarm eller muttertrekkar, evt. slagnøkkel og slegge
Håvard ///M3 Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 er utrolig trangt på 318.. bytta på en 318 engang. var knotete,men det gikk.
erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 er VELDIG VELDIG trangt der, får ikke plass til store sleggen der bak:P Starteren sitter bak blokken(mellom blokken og torpedoveggen), rett over girkassen. Noen som vet om man må av med hele innsuget for å komme skikkelig til starteren? Er forresten en 318i cab, 94 mod, glemte å skrive det.
erlend_p Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 er utrolig trangt på 318.. bytta på en 318 engang. var knotete,men det gikk. brukte du noe spesialverktøy?, eller bare pipesett\fastnøkler. Skjønner ikke hvorfor bmw ikke har brukt mer solide skruer\muttre, de blir jo runde fortere enn man kan si Baiersk Makk Wherk
Platepratar Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 er utrolig trangt på 318.. bytta på en 318 engang. var knotete,men det gikk. brukte du noe spesialverktøy?, eller bare pipesett\fastnøkler. Skjønner ikke hvorfor bmw ikke har brukt mer solide skruer\muttre, de blir jo runde fortere enn man kan si Baiersk Makk Wherk Har du brukt rett verktøy? Skal sinnsykt mye til å ødelegge de skruene som sitter på starteren. Regner med de er samme som på min. Utvendige torx? Er vel ikke det de heter, men ser slik ut. På min så må innsuget løsnes for å ha sjangs til å bytte starteren. Men sinnsykt trangt er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå