eriklepe Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Ja nå har jeg skiftet denne lille dritten av en tempsensor. Og det funket jo finfint det! Helt til motoren ble varm, da dauet den etter å ha slitt på 200rpm en stund. Jeg byttet om polene på den for å se om det hjelp, og det gjorde det. Tomgangen ble endelig som den skulle være! Så bryter helvette løs igjen, etter at bilen har stått i ro en time under middagen, og jeg skulle ut å kjøre en tur. Startet fint gjorde den. Men, når den blir varm er tomgangen fremdeles veldig stabilt rundt 1500rpm! Begriper ingenting lenger, hva mer enn den lille tempføleren kan forårsake at den går aaaltfor høyt på tomgang??
propan Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Du har som jeg sa i den forrige tråden en tomgangsregulator under innsuget ditt.. Sjekk at den lukker/åpner helt.
eriklepe Skrevet Mars 29, 2006 Forfatter Skrevet Mars 29, 2006 Finnes den på dette bildet? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1431&mospid=47275&btnr=11_0850&hg=11&fg=45
propan Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 Den slange nr 13,14,15,16 er koblet til. To vakum og to kjølevann. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå