propan Skrevet Mars 29, 2006 Share Skrevet Mars 29, 2006 Som sagt-m20 pulsplitt grenrør til M20 turbo. T4 flens-ekstern wastegate(må sveise inn flens til ønsket wg) Passer E30 Sort stål. Dette fungerer for stort sett alt. 200-800hk. Ferdig uttak til mottrykk ved mapping. Bud over 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsiaman Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Er dette bygget for E21, Propan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 hva vil det si at det er pulsplitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Er dette bygget for E21, Propan? Passa ikke.. Må lage selv-like greit. Har redigert annonsen nå-gikk tom for strøm på laptopen igår kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 passer e30 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 er det bygd til e30 eller passer det bre tilfeldigvis til e30? hvor blir turboen stående hen i motor rommet med det der da?? send meg gjerne en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 hva vil det si at det er pulsplitt? Puls splitt. Det vil si at røret fra hver sylinder går rett til flensen dual entry. det betyr delt turbo eksos inngang. da bruker du dette grenrøret som propan selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 dual entry. det betyr delt turbo eksos inngang. da bruker du dette grenrøret som propan selger ? syns det ser ut som at alle rørene går til kollektoren på dette som Propan selger jeg? og jeg skjønte ikke helt den settningen : det betyr delt turbo eksos inngang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 Alle rørene GÅR til collectoren,slik det skal være når det er optimalt,men denne er også pulssplitt-dvs den følger tenningsrekkefølgen annenhver gang i utløpet,som du ser er det to utganger fra grenrøret,sylinder 123 er på den ene og 456 er på den andre,tenningsrekkefølgen er 153624. Når sylinder 1 tenner slipper den ut eksos til utgang nr en på grenrør,når sylinder 5 tenner slipper den ut i den andre-dvs annenhver puls fra grenrør-derav navnet pulssplitt grenrør. Så til Twin Entry,det er kun en turbo som har tilsvarende inngang på flensen som grenrøret jeg selger her,da vil du få full utnyttelse av turbo og responsen blir enorm. Noe bedre enn det klarer jeg ikke forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 men forklar litt bedre om hvor du ligger med hensyn til pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 som kjell rune spurte om, hvor blir turboen stående? du som har bygget det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvis du ser på bildet så ser du turbo kommer rett utfor syl 3,hvordan skal jeg forklare noe sånt med tekst da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 men forklar litt bedre om hvor du ligger med hensyn til pris ?? 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå