Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt-m20 pulsplitt grenrør til M20 turbo.

T4 flens-ekstern wastegate(må sveise inn flens til ønsket wg)

Passer E30

Sort stål.

Dette fungerer for stort sett alt. 200-800hk.

Ferdig uttak til mottrykk ved mapping.

DSC01621.jpg

DSC01622.jpg

DSC01623.jpg

Bud over 3000,-

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er dette bygget for E21, Propan?

Passa ikke.. :cry:

Må lage selv-like greit.

Har redigert annonsen nå-gikk tom for strøm på laptopen igår kveld.

Skrevet

er det bygd til e30 eller passer det bre tilfeldigvis til e30? hvor blir turboen stående hen i motor rommet med det der da?? send meg gjerne en pm. :)

Skrevet
hva vil det si at det er pulsplitt?

Puls splitt. Det vil si at røret fra hver sylinder går rett til flensen

dual entry. det betyr delt turbo eksos inngang. da bruker du dette grenrøret som propan selger

Skrevet

dual entry. det betyr delt turbo eksos inngang. da bruker du dette grenrøret som propan selger

? syns det ser ut som at alle rørene går til kollektoren på dette som Propan selger jeg?

og jeg skjønte ikke helt den settningen : det betyr delt turbo eksos inngang?

Skrevet

Alle rørene GÅR til collectoren,slik det skal være når det er optimalt,men denne er også pulssplitt-dvs den følger tenningsrekkefølgen annenhver gang i utløpet,som du ser er det to utganger fra grenrøret,sylinder 123 er på den ene og 456 er på den andre,tenningsrekkefølgen er 153624. Når sylinder 1 tenner slipper den ut eksos til utgang nr en på grenrør,når sylinder 5 tenner slipper den ut i den andre-dvs annenhver puls fra grenrør-derav navnet pulssplitt grenrør.

Så til Twin Entry,det er kun en turbo som har tilsvarende inngang på flensen som grenrøret jeg selger her,da vil du få full utnyttelse av turbo og responsen blir enorm.

Noe bedre enn det klarer jeg ikke forklare.

Skrevet

Hvis du ser på bildet så ser du turbo kommer rett utfor syl 3,hvordan skal jeg forklare noe sånt med tekst da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...