propan Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Bare så det er sagt er ikke 2700sek billig for ARP,boltene var ment som en delbetaling. Men mulig jeg bestiller selv. Ja jeg syns det er rart selv når en vet hva dette egentlig er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Er det noen her som vet om noen andre en ppf som har toppakkninger, de hadde kun til 84 boring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Er dette bygget for E21, Propan? Passa ikke.. Må lage selv-like greit. Har redigert annonsen nå-gikk tom for strøm på laptopen igår kveld. Ska du ha mye for å lage ett til i samma slengen? Like greit og høre for du veit jo aldrig ellers..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Tja.PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er det noen her som vet om noen andre en ppf som har toppakkninger, de hadde kun til 84 boring Det kunne du spurt om i en annen tråd. jeg har MLS på min 323. kontakt cometic som leverer disse pakningene de koster 3k. _ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Nå må noen komme å hente dette før jeg bruker det som dregg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Bra sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 kommer å kjøper det jeg om du bygger om flensen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 Det gidde rjeg ikke altså,du kan borre nye huller og slipe "litt" på turboen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 hehe, har nok ikke erfaring nok til det gitt. men hva ville det kostet å få sveist om ny flens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 Vanskelig å bare bytte flens,må helst ha ny collektor og da for å strupe inn til det mindre hullet. Da kan en likegreit lage ett nytt grenrør tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 14, 2006 Share Skrevet April 14, 2006 kan jeg spørre om hvilke turbo`er som ha t4 flens? de fleste som bygger bruker t3.. mener ikke at du skal sitte og nevne vær og en turbo.. lurte bare på om det er like mye å velge mellom som t3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 14, 2006 Forfatter Share Skrevet April 14, 2006 De fleste turboer som leverer over 450-500 har t4 flens. Større garret,precision,turbonetics,hks Holset etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 15, 2006 Forfatter Share Skrevet April 15, 2006 Kan selges med turbo som passer rett på. Holset HX 50,HX 55 og H2D eller T4 Garret. 9900,- komplett. MED bolter;) Garret GT66 kan også skaffes til 8900,- komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 15, 2006 Share Skrevet April 15, 2006 er prisen inkludert grenrør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå