bmw_e46 Skrevet Mars 29, 2006 Skrevet Mars 29, 2006 selger min 1 mnd brukte indash dvd spiller.. denne har en sinnsyk bra bildekvalitet.. er på 4*45 watt innebygd forsterker, innebygd tv tuner(følger med antenner) 1 inngang for en ekstra forsterker.. går da an å ha på flere enheter mot den spilleren.. Betalte selv 4000 for denne for en mnd siden så tenkte rundt der.. bud ønskes. følger med 1 års garanti!!!!!! bildet kan dere se her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/7-TFT-LC ... 5392QQrdZ1
Sevenord Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 er det aux inngang på denne? Slik jeg kunne se så var det ikke det, men kan jo spørre bare for å være sikker
bmw_e46 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Skrevet April 1, 2006 vil aux inngang si at du kan ha flere skjermer\enheter mot denne spilleren.. hvis det er det så er det d!!!
MeSs Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 at det er sinnsykt bra bildekvalitet på en sånn en, fra ebay tror jeg ikke før jeg får se bilde kan du ta ett bilde av skjermen igang?? MVh Marius
bmw_e46 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 kjøpte den via en her i norge!! altså jeg vet hva dårlig og bra bildetkvalitet er!! den er ikke dårlig.. kan ta å ta bildet av den når jeg får tilbake bilen fra anleggsbygginga!!!
Bimmern Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Denne spilleren har faktisk veldig bra bildekvalitet. Har en sånn jeg også, og jeg er veldig fornøyd. Til den prisen så er vel denne det mest fornuftige valget. Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå