JAL_535i Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Verdens eneste "smarte" våt anlegg, Komplett, aldri montert, med purge ventil. 6000 + frakt.
Kjell Rune Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 ja en ting som er kjøpt og skal selges er ikke værd det samme. prøv og selg en bil som er gått 0km etter den har stått i garasjen i 6mnd til samme pris som en ny. umulig.
propan Skrevet Mars 30, 2006 Skrevet Mars 30, 2006 Hvilke dyser følger med? Hvor lange slanger? Er det med fjernstyrt åpne lukke ventil? Må den fylles? Hvor mange dyser eller er det en main? Og hvorfor er den "smart"? Jeg spør fordi jeg ikke har noe erfaring med lystgass.
JAL_535i Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Skrevet Mars 31, 2006 Racingpower har på tilbud til 6.200 Purge kit koster 800kr utenom. "Smart" fordi: Verdens eneste "smarte" lystgass anlegg: Systemet bruker flaskens trykk til å regulere bensin/N2O mengde, som gjør at motoren aldri får for lite eller for mye bensin i forhold til N2O. Inneholder: Hjernen som skjuler alle sensorer og solenoider. "Pilot knapp" som hindrer at du aktiverer systemet uten at du selv vil. Nitrous flaske med tilbehør Chrome flaske ventil 10 lbs. lilla lystgass flaske Teflon flaske ventil CNC maskinert aluminiums dyse Tre dyser følger med 55hk, 65hk, or 75hk (større/mindre fåes kjøpt) Flaske Holdere En høy og en lav Nitrous slanger Stålomspunnende slanger (lange nok) Vacuum Slanger Siliconslanger Slangeklemmer Diverse andre detaljer Skruer, ledninger, installasjons manual ++
propan Skrevet Mars 31, 2006 Skrevet Mars 31, 2006 Hmm... synd ærlig talt det er litt kult jeg-med unntak av lilla flaske,men den lar seg lakkere. Kommer tilbake hvis det blir noe.
JAL_535i Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 BUMP! purge kit er solgt, settet går for 4000 +frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå