Hankook Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Jeg har ett problem som kanskje noen av dere kan hjelpe meg med... Kanalen min er det rustet hull i så det er hull inn til cupèn kanskje det har noe med att det er MYE fukt på gulvet... Jeg har masse fukt på gulvet i hele cupèn, lurer på om noen vet hvordan jeg kan fjerne dette... På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Beste er vel rett og slett å få den et varmt sted.. Du får sikkert noe greier som tiltrekker seg vann også, noe alla det greine de legger over olje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Sett den inn et varmt sted, ta ut setene og bruk en støvsuger som suger vann til å få opp det verste, etter det åpner du alle dørene på vidt gap og så setter du en byggtørke eller en annen type vifteovn i den og tørker den helt ut. I verste fall må du rive ut teppene og tørke de, evt legge i nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Du kan jo legge inn en sko tørker maskin. Det gjordet fattern og fukten ble borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Du må jo tenke på hvor fukten kommer inn. Det er jo bare som å pisse i buksa for å holde varmen å tørke opp. Dersom du har en sundrustet kanal så burde du få byttet denne ut snarest mulig, fordi rust er veldig smittsomt. Å tørke opp er ikke vanskelig, men det vil jo komme tilbake om du ikke gjør noe. På en annen side, flere av delebilene mine hadde avispapir under dørkmattene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå