320it Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Hvor får jeg lakket ghostflames? Hva vil det koste? Kan de pusse av klarlakken for så å legge på flammene? istedefor å lakke alt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Ghost flames kan jeg fikse Er Ghost flames på denne bilen. Kommer på ca 35 tusen+-. Hvis dette skal bli bra så må den hellakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 ok.dropper det. får heller gå for vinyl eller drite i det. var ca 30000 mer enn jeg hadde tenkt å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Det var utrolig kult med flammer som nesten ikke syns. Har du noen sølv fargede biler med sånn flamme greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Har bare gjort den ene med flammer, men du dæven hvor tøft det var. Flammene er lagt med kamelon og flakes. Sølv kunne vært tøft. Ellers så lager jeg vinyl flammer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mars 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2006 hvordan blir det utseende da? lett å sette på? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Utseende blir mere vanlig. F.eks sølv flammer. Kommer på mellom 1000 og 2000kr vil jeg tro. enkelt å sette på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 detta var fett! vinner jeg noen kroner skal jeg ha lakkert opp sånne, rart fler ikke går for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 nice! vet ikke om jeg hadde ville hatt flammer, men kult med motivlakk som er litt "usynlig".... sinnsykt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 30, 2006 Share Skrevet Mars 30, 2006 Har sett en E36 her i Kristiansund med sølv farget flammer. Sinnsykt stilig, når jeg så den på avstand trudde jeg at det var en sølvfarget bil med sort tak, men da jeg passerte den, så jeg at det var flammene oppover panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 detta var fett! vinner jeg noen kroner skal jeg ha lakkert opp sånne, rart fler ikke går for det? Er ikke så mange som kan lakke sånn Men bare si i fra så skal jeg orge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Utseende blir mere vanlig. F.eks sølv flammer. Kommer på mellom 1000 og 2000kr vil jeg tro. enkelt å sette på. Hvordan vil det evt bli med slike (klistres på) til en hvit E36? Isåfall hvilken farge for flammer og evt noen mulighet til å få det litt "diskret"? Dvs, ikke KNALL røde rett på hvitt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 På hvit e-36 så ville jeg gått for mere racing preg. Laget en liten racing replika med masse reklame logoer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå