Stian333 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvordan funker dette systemet på denne bilen? Er det egen beholder/tank for clutch væsken? Eller går den sammen med bremsevæsken.? Evt hvor er beholderen/tanken? Clutchen ble pluttselig veldig lett. Går mye fortere rett i bånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-Dawg Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Det er nok sikkert slavesylinderen din som er gåen. har nettopp hatt samme problemet selv. leita meg ihjæl for å finne feilen. fort gjort å skifte den. 2 skruer. en i topp og en i bunn. denne står altså skrudd fast på førersiden av girkassa. ellers kan det være du må finne frem en 8mm fastnøkkel å rettåslett bare lufte dritten. vil anbefale deg å gjøre det letteste først, altså luftinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Må jeg under bilen for å bytte den? Må jeg under får å lufte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 Slavesylinderen.. Ikke mastersylinderen? Ser mastern på dobbelt så dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Må jeg under bilen for å bytte den? Må jeg under får å lufte? Viss den sit på girkassen under bilen så er det vel fare for at du må under bilen for å skifte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 Men hvor er væske beholderen? Eller går den på den samma som bremsebeholderen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå