mbrothe Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvis noen har tips til montering av bilstereo i E39, kom med dem Hadde også vært fint med bilder. Er interessert i informasjon og bilder av alt som går på bilstereo i E39. Alt fra montering av frontsett, spiller til kabeltrekking og tilpassing og mål på basskasser. Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Her er en god side! Mye bra tips, det fine syns jeg er at de legger vekt på å holde det originalt på overflaten http://www.jvrconsulting.com/bmwsite/bmwmain.htm Styggeste jeg ser er E46/E39 hvor den originale spilleren er tatt ut og erstattet med et eller annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Styggeste jeg ser er E46/E39 hvor den originale spilleren er tatt ut og erstattet med et eller annet... Skjønner godt hva du mener. Det ser teit ut med den lille saken der den litt større orginal spilleren skulle være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 hehe, joda.. det er vel sant at det er finere med orginal spiller, men når orginalspilleren er utstyrt med kassettspiller (som tyskerner er så glad i) kommer jeg ikke langt med cd'ene mine. Disse orginale spillerne er vel ikke særlig funkjsonelle heller. Det finnes en løsning som gjør montering av uorginal spiller til et ok syn, men den koster tusen kroner på www.transmedia.no. Er det ingen som har noen tips til anlegg i E39? Hvordan er det med kabelgater? På hvilken måte får man lettest kabler bakover i bilen osv. Er bilen godt dempet fra før? osv. osv. Hvor store er orginalhullene for høyttalere i dørene forran, og hvordan er det med høyttalere bak i bilen? Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet April 13, 2006 Forfatter Share Skrevet April 13, 2006 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 er det noen som kan hjelpe meg også??? Skal sette inn basskasse i e39 min også, men det er jo ikke inn eller utgang for phono kabler. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 bruk "søk i forumet" veit dette har vært oppe før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 fant ikke mye der. er det noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 på biltema så veit jeg at de selger overganger som du kan sette rett på høytalerledningene men er usikker på kvaliteten på det http://www.biltema.no/products/product. ... emId=78690 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 ja, det var no slikt no det var prat om i den andre tråden. henvend deg til Nautilus og de gutta der. de KAN bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet April 13, 2006 Share Skrevet April 13, 2006 Hei, jeg driver å bygger anlegg i min e39 touring.. kan legge opp noen bilder av hvor langt jeg har kommet nå i en ny tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå