sindre21 Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 noen som synes de nye felgene til m3 er fete?hadde de kledd en rød bmw e36?eller er det endre felger folk mener passer bedre kom gjerne med bilder.klarer ikke helt og bestemme meg for hva jeg skal ha noen som kan ta photoshoppe eller hva de programene heter man bruker til og redigere bilder?kan det ikke selv så håper noen her kan hjelpe meg?på de sånn at jeg kan se hvordan de ser ut på bilen? her er et bilde av bilen. det er de felgene som det er bilde av i inlegge over her. bilen felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hvordan ser de nye felgene til M3 ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Kanskje han mener disse http://felgenkatalog.auto-treff.com/showpic.php?nr=194 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Ja, eller disse..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 De er kule de, men E46 M3 felgene er mye kulere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Er det fett på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Ja, eller disse..? ja tenkte på disse.alle har e46 m3 felger selv om jeg syns de er drit kule men vil ha på noe som ikke alle har helt ennå.men har ikke helt bestemt meg for hva det skal bli.noen som har forslag til andre felger også?hjelper med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 anyone help me? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 visst du har et større bilde så kan jeg photoshoppe noen felger til deg. gjorde et forsøk, men bildet er så lite at du får ikke et skikkelig intrykk av hvordan det blir. jo større bilde jo bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 visst du har et større bilde så kan jeg photoshoppe noen felger til deg.gjorde et forsøk, men bildet er så lite at du får ikke et skikkelig intrykk av hvordan det blir. jo større bilde jo bedre hvordan får jeg lagt opp større bilde?haddu du kunnet gjort det med e46 m3 felgene også?står liksom mellom dem.takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 kan du gjør det på dette bilde kanskje det blir bedre der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hahaha, subtilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 det der var jo m5 replica men takk for hjelpen det var snilt gjort.nå fikk jeg dannet meg et bedre bilde av hvordan det vil se ut tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Share Skrevet April 4, 2006 her et bedre bilde av den nye m3 felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå