Gå til innhold

Vann i lyktene (E30)


jlien
 Share

Anbefalte innlegg

For noen dager siden vasket jeg bilen (mot alle mine prinsipper btw) i en bilvask. Resultatet ble vann 2-3 cm opp i nærlysene. Det som jeg synes var litt rart var at det kun kom vann i nærlysene, ikke en dråpe i fjernlysene. Det som er enda rarere er at høyre fjernlys ble byttet da det ble knust for noen uker siden.. Er det en kjent problematikk med en dårlig patent her eller? Kan ikke helt skjønne hvor vannet kommer inn fra... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annen ting er at jeg sliter med å få av selve lykten :oops: jeg har en sånn fin bok hvor alt står beskrevet veldig fint, men de skruene som er på tegningen i boken som man skal skru løs for å få løs lykten ligger på min bil bak lyktene så jeg kommer ikke til de!! arrggg irriterende!! skjønner ikke hva som skal til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja måtte av med dekselet rundt lyktene.. fant ut at det er en slags klips de er festet med men fikk de ikke av.. fikk ihvertfall ut vannet via pære hullene..

de svarte grillene er skudd med to eller tre stk svarte skruer i hver sin ende. vanskelig å få øye på med lys godt inni rillene så ser du det!

Disse må av for å få skrudd av selve lyktene.

e36 og e30 har langtfra samme løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...