Svensson Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Hva gjør jeg når jeg får denne beskjeden? Det oppstod et tidsavbrudd under kommunikasjon med serveren. Konto: 'smtp.loqal.no', Server: 'pop.loqal.no', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800CCC19 Hvis noen som er litt mer datakyndig enn meg hadde det vært perfekt med ett good svar. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Da har mailprogrammet du pruker ikke fått kontakt med mailserveren , eller at du har fått kontakt med har ikke fått mere respons fra servere, fortell hvilke program du bruker og hvilken serverkonto.. Hva heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 tror det er noen innstillinger på dataen som gjør at det ikke funker. Har dataen til dama her og der funker det Jeg bruker outlook express og det er pop.online.no jeg ikke får kontakt med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 Prøv å legg konto-opplysningene inn på nytt igjen. Spesielt brukernavn og passord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg