jørn_318i Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 hvor får jeg tak i billig senkesett til e34 med dempere og hvor mye anbefaler dere at jeg skal senke bilen? det står 18" hjul på bilen så er usikker på hvor mye det går å få senket den da uten at det subber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 40/40 burde bli bra. har du originale fjærer på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mars 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2006 nå er det orginal fjærer på bilen ja, trur fjærene bak begynner å bli litt slitne for den er ordentlig lav bak og trur jeg skal satse på å skifte dempere også for den "seiler" skikkelig på veien så når jeg f.eks svinger brått så begynner den å slenge på ræva og det er litt skummelt syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mars 31, 2006 Share Skrevet Mars 31, 2006 kan jo klikke innom http://www.motortechnik.no di har komplette senkesett til en "grei" pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 hvor får jeg tak i billig senkesett til e34 med dempere og hvor mye anbefaler dere at jeg skal senke bilen?det står 18" hjul på bilen så er usikker på hvor mye det går å få senket den da uten at det subber Felgdiamenteren har lite/ingenting å si for subbing eller ei. Det er bredden på felg/dekk og profilen som betyr noe. Jeg har ingen subbing med 235/40-18" rundt hele på 8.5x18" felg på ene E34n min som er senket 60/40. Det tar litt uti foran på fullt hjulomslag, men ikke noe problemer til daglig. Jeg har også et sett med 10x18" med 265/35-18" dekk bak, og innerkanten på felgene tar såvidt i demperne på full nedfjæring. Men her spiller naturligvis også innpress inn, så med 3mm lavere innpress eller 3mm spacer så går det helt glimrende det også. nå er det orginal fjærer på bilen ja, trur fjærene bak begynner å bli litt slitne for den er ordentlig lav bak og trur jeg skal satse på å skifte dempere også for den "seiler" skikkelig på veien så når jeg f.eks svinger brått så begynner den å slenge på ræva og det er litt skummelt syns jeg. Kan nesten høres ut som du har utslitte traversforinger.. bakenden vandrer noe fælt når de er ferdige. Anbefaler deg ihvertfall å sjekke de. Når det gjelder greie priser for komplette kits så har du merker som Apex, FK, Jamex og AP. Sistnevnte er i følge Schmiedmann konkurs, så vil du ha så lavt som 60/40 i komplett sett er det muligens bare FK å velge mellom. Apex har ikke mer enn 40/15 eller noe sånt til E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 traversforingene på bilen har jeg fått sjekka og de var fine, så faktisk ganske nye ut men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 kikka litt på motortechnik og fant et sett http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... gAnchor367 men det skulle gjerne vært litt billigere enn det helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Motortechnik kan ikke levere noen senkesett til E34 for tiden, fikk jeg til svar når jer ringte på tirsdag. Men kunne prøve å ta kontakt igjen rundt påske, de holt vist på me nye leverandører:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Du kan kanskje få bra pris på senkesett hos www.felger.info 40/40 passer bra på e34 og går fint med 18" og inntil 225/255 hhv. foran/bak. Har det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jeg bestillte et 60/40 FK sett hos Koed til 2699DKK, kom på litt over 4000nkr ferdig levert på døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå