Mr_Tran Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 Holder på og bytte motor m51 525tds. Jeg får ikke ut denne skrue 22mm, har ikke koblet opp kompressor. noen tips om hvordan jeg får den ut.
mEhE Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 hva med å endre topic til noe mer forstålig.. flere folk som ikke vil svare uten ordtlig topic
Mr_Tran Skrevet April 1, 2006 Forfatter Skrevet April 1, 2006 jeg vet at den beste løsning er muttertrekker. men kopressor min er ødelagt.
Mr_Tran Skrevet April 1, 2006 Forfatter Skrevet April 1, 2006 helt riktig. sikkert mange som har kødda med det før og
mEhE Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 feks.. for ikke ut skruen på min m51 525tds? hvor står skruen du skal ha ut? hvorfor skal du ha den ut? litt vanskelig å forstå hva du vil ha svar på uten noe info. edit.. skruen på veiva ja,har samme problem.. klarer ikke dra den av med handmakt .. må nok til med kompressor.. eller vis motoren står i bilen kan du kansje klare å dra den av med latmannsarm?
jpse36 Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 hvis du skal bytte motor.. hvorfor skal du ha løs den skruen?
Mr_Tran Skrevet April 1, 2006 Forfatter Skrevet April 1, 2006 jeg skal bytte ut den plate som er bak der. feste til dynamo og servo pumpe er knekt. kan ikke du vise meg åssen jeg får den ut?
Mack10 Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 hahah, fikk et bilde for meg eg no fra en eller annen skrekkfilm ..
Aroid Skrevet April 1, 2006 Skrevet April 1, 2006 ta ut startmotoren og sett inn en stor flat skru jærn mot start kransen så motoren står bom fast. bruk en lat mans arm med ekstra rør lenger på da får du den av. eller vist du får til å sett fast sving hjulet på noen andre måter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå