ferieguru Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Hei. Som i topic så lurer jeg på hva folk her inne syns er finest når det gjelder blinklys (fram, side og bak) og hvilke framlykter/baklykter som er finest på e34. Skal gå til innkjøp av det nå snart.. Bimmer'n min er Delfin grå og helt original bortsett fra felger. Mvh Mats. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Hei på deg! Jeg ville vel godt for helt blanke hele veien jeg da opp med bilder når det er i bok da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet April 1, 2006 Forfatter Share Skrevet April 1, 2006 blanke - mener du da hvite eller klarglass? Bilder skal nok komme iløpet av våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 hvorfor ikke kjøre på med sorte DE-lykter foran og sota blinklys rundt om? hadde blitt pent det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 røde,både blinkers og lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 1, 2006 Share Skrevet April 1, 2006 Hvite blinkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå