Gå til innhold

Høytt., sub og forsterker


Anbefalte innlegg

I min E46 touring er ikke sub i bagasjerommet et alternetiv, ettersom jeg ikke vil sprenge bikkja :shock:

Derfor lurte jeg på om noen vet om en minisub, som kan gli under et sete...

Tre unger, kjerring og bikkje, så bytte ut sete med sub, er ikke aktuelt :wink:

Har også fadet lydet frem (pga. bikkja), og lurer på om noen har erfaring med å installere høytt. i dørene bak. Vil jo gjerne ha litt lyd, men må ha plass.

Skal kline in en 450w fra Pioneer, så kraft bør ikke være et problem. Det er en eldre forst., så den er ikke klargjort for ISO, men er businessradioen det?

Hur koplar man?

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buisness spilleren er ikke med ISO. Skal du bytte ut spilleren også?

Helst ikke, siden den jo er perfekt integrert i dashbordet.

Hvorfor ødelegge et vakkert interiør?

Jeg fant en ISO-plugg i garasjen, og fikk kjapt bekreftet mine anelser om at den var MYE større enn de to ekstra inlet'ene bakpå spilleren.

Hva slags format er de i? Er det en standard, eller BMW? Er de kompatible med ISO?

Finnes det overgang? Er ledningene på ISO-pluggen alltid det samme, etter en eller annen standard, eller er det bare pluggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke finnes noen phono inn, eller for den saks skyld ut på originalspilleren, alt jeg vet, er at jeg har tyve små pins bakpå der, som jeg ikke aner hva går til. Hvilke er inn, hvilke er ut, er noen til styring, er noen til strøm, hvis noen er inn, kan jeg koble hva som helst til, eller kun lav- ELLER høysignal?

I det hele tatt. hadde jeg fått tak i et koblingsskjema som fortalte hva de til sammen 36 pin'ene bakpå der gikk til, så hadde jeg vært mer enn redda, men det er visst ikke så lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at det hjelper å legge inn iso for å få phono utgang. Jeg bytta hele spilleren min med en fra pioneer, men phonoutgangene på den var ikke der ISO kontakten er. Det er mulig du må skaffe en egen overgang til en av de andre utgangene på buisnessspilleren din for å få en phonoplugg. Har du hørt med BMW?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...