DotTk Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Som dere kansje har fått med dere så skal Nordmøre Gatebilklubb arrangere Vårtreff på Lånkebanen Lørdag 29.april 2006. Portene Åpner kl 10.00 Teknisk Kontroll: Kl. 10.00-14.00 Førermøte: Hver time mellom kl.10.00-14.30 Treffet varer frem til kl 17.00 Program for dagen: 10.00-12.30 Frikjøring 12.30-13.00 Jenter på banen 13.00-14.00 Breisladd Konkuranse 14.00-15.00 Frikjøring 15.00 Premie utdeling. 15.30 ----> Frikjøring Priser: Gratis for barn under 12 år. Inngang : 100,- Bil inn på Området : 150kr,- Kjøring : 200kr,- Medlemmer Egne Priser. Ta med kvittering, eller Medlemskort. Det vil bli kåret en Breisladd vinner, Best in Show, og dagens Peneste bil. Best in Show vil bli kåret av en uavhengig jurie. En som utmerker seg på ett eller annen slags vis. Jenter på banen er noe nytt vi vil prøve på i år. Dette er for å få Jenter til å prøve hvordan det er å kjøre på bane. Ikke alle jentene som har så veldi lyst utpå å kjøre når vi gærne gutta kommer på innersvingen. Så vi håper virkelig at mange jenter stiller opp på dette!!! Vi i NGK håper i allefall dette er ett positivt tiltak. Treffet er åpen for alle. Så det er bare å møte opp!! Førstemann til mølla prinsippet gjelder som vanlig for oss, så det er bare å møte opp tidlig. HJELM ER PÅBUDT OM DU SKAL KJØRE ELLER SITTE PÅ. Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Dette er for å sette Bil og bilgleden i fokus og ikke fylla!! Dette treffet har vært det mest besøkte gatebiltreff de 3 siste årene i Midt-Norge. I fjor hadde vi over 2000 innenfor portene, og håper på å gjenta kjempesuksessen i år også. Det vil garantert bli Mye fart, lekre biler, og heftige kjøring ute på banen!! Til dere som har en bil som ikke er registrert og dere har ville vist frem på banen. Desverre så blir det heller ikke i år tillatt med prøveskilter / uregistrerte biler på banen:(. Men velkommen skal dere være til å visefrem grombilene fordi. :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!: :!:VEL MØTT SKAL DERE ALLE VÆRE!!!:!: :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!: Om du er usikker på hvor Lånke Motorsenter så har ett kart jeg legger ut her. Det er ikke så veldi bra, men man får kansje en pekepinn. Kart Trondheim Lufthavn Værnes - Lånke Bilde av Lånkebanen FILM FRA VÅRTREFFET 2005 MVH Nordmøre Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Noen som har tenkt seg dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 hærlig. Jeg kommer 5-6timer tar det å kjør fra brønnøysund. ikke lange tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kan dere ikke premiere den mest støvete bilen heller. Har sluttet å dra på lånke for å se på støvete biler. Å kjøre på en dustegrusvei som ikke blir vannet/saltet før en PenesteBil-konkurranse blir å kåre fineste billakkering midt på natta vinterstid...om det ikke krasjer med noe annet skal jeg komme å så på - det positive er at i forhold til BMWCCN sine trackdays, så er det mer publikumsvennlig kjøring hos NordMøre Gatebilklubb. Har ikke BMWCCN Trøndelag vårtur i samme tidsrom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Tar ikke mange minuttene fra Stjørdal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Kan dere ikke premiere den mest støvete bilen heller. Har sluttet å dra på lånke for å se på støvete biler. Å kjøre på en dustegrusvei som ikke blir vannet/saltet før en PenesteBil-konkurranse blir å kåre fineste billakkering midt på natta vinterstid...om det ikke krasjer med noe annet skal jeg komme å så på - det positive er at i forhold til BMWCCN sine trackdays, så er det mer publikumsvennlig kjøring hos NordMøre Gatebilklubb.Har ikke BMWCCN Trøndelag vårtur i samme tidsrom? Det er snakket om å salte veien inn til banen. Trur dette skal gjøres. Kan sjekkes opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Det er snakket om å salte veien inn til banen. Trur dette skal gjøres. Kan sjekkes opp. Tror det er mange som har irritert seg over dette. Er jo væravhengig og da. Regner det godt dagen i forveien, så vil nok støvet binde seg de første morgentimene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Det beste hadde vel vært om de hadde lagt asfalt først... hehe... men banen trenger vel også ny asfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kommer nok en tur jeg også. Tror WSR har gatebiltreff på lånke helgen før dere i NGK. Også arrangerer bildilla.com et stort treff på Melhus samme helgen som WSR har på Lånke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg HÅPER jeg kommer meg dit.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet April 10, 2006 Forfatter Share Skrevet April 10, 2006 Lagt inn litt ny info med bilder og en film kommer til å bli bra dette.. Bruker å væra fint vær når vi har treff. så vi får satse på det i år også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Dere har bestandig vært heldige med været, og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Jeg kommer jeg, får håp en får satt på sommerfelgen til da. Våkna i dag med 5 cm snø ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 blir det breisladd o.l der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 10, 2006 Share Skrevet April 10, 2006 Det står at det blir breisladd i programmet lengre opp her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå