LarsMartin1985 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hei endelig har jeg fått laget meg iso kontakt fra uttaket fra de orginale navigerings koblingene( fant styrestrøm, +,-,oransje til lys og gul memory) i min E39. kobler til ''ledningsnettet'' mellom ISO og spillern og har brukt prøvelampe til å måle meg frem til å se at det er + og - ut fra sluttkontakten som skal in i spilleren (en lilla kontakt) Problemet er at når jeg kobler til og skrur om tenninga så er spilleren død.. Hvordan kan jeg få målt om spilleren tar til seg strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Hvorfor ikke bare kjøpe en ISO overgang, til din bil, mellom bil og spiller, koster vel 180.- hos bilradiospesialisten, så slipper du noe hjemmemekk som ikke virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Er kabelen som følger med spilleren det er snakk om.. var en sikring som hadde gått og litt sånn har byttet ut de å målt strøm på inngangs koblingen, men virker ikke som spilleren tar i mot strøm.. hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ja,, kjøp original iso kontkakt å noen ordentlige kabel sko. Husk;;; spillern din skal ha 2 ledninger med strøm. en til batteriet og en til tenningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 målte at den gule ga strøm sammen med svart og at den røde fikk strøm med svart i kontakten som skal inn i spillern, men spillern starter ikke.. hvordan kobles det via tenningen? er ikke det den gule? takk får svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Den GULE skal til konstant strøm (batteri) og den RØDE skal til tenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Nå er den i orden ''måtte vist koble inn gyroboksen får at det skulle fungere spillern startet med engang når jeg fikk koblet opp alt sammen! Ble utrolig fornøyd med sluttresultatet. kunne eventuelt lagt opp noen bilder av hvordan det så ut i e39 med Pioneer avix--x1r... men vet ikke hvordan jeg legger ut bilder? noen som kan forklare meg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 du må registrere deg på http://www.photobucket.com og laste opp bildene din der.. så legger du inn en direkte link til bilde her på forumet . eksempel : [*IMG]http://i15.photobucket.com/albums/a381/mEhE_aw/PICT2224.jpg[/img*] du skal ikke skrive * tegnet.,det er der bare for at bilde ikke skal komme fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå