Trotto Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Er det noen som har LG's GPS'er montert? Kan de programmeres til å varsle fotobokser? Jeg vurderer å kjøpe en GPS, men ikke uten fotoboksvarslerfunksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Til den prisen som LG'en koster så ville jeg heller tatt en kikk på denne http://www.mamut.com/controls/shop/shop ... &subgid=61 Kjøper du fra nystul så ligger fotoboksvarsling inne "Fotoboks, fartsgrensen er xx" Tomtom er den absolutt beste softwaren av de jeg har testet. + at det finnes et bra norskt forum for å få hjelp, og nedlasting av POI også videre. F.eks alle bmw forhandlere i Norge og Sverige med telefonummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Vet du hva jeg betaler for LG'en da? TomTome'en er grei den, men jeg må kjøpe til en sugekopp-fot (som er inkludert hos LG), så prisen blir ikke så ulik. Så har LG 4 tommer skjerm. Jeg noterer likevel TomTom ONE som et alternativ. Spørsmålet mitt er fortsatt ubesvart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Litt OT, men har akkurat handlet med ActiveGPS fotoboksvarsler jeg. Fikk den fra Sverige i går. Har ikke fått testa den på noen bokser enda, men tror den skal være fin. Greit å slippe å alltid kjøre med navi og sånt bare for å ha varsling. Dessuten fungerer den jo som korrekt speedometer, mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå