320it Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Får jeg eu godkjent bilen med angeleyes (hvite ringer) Er det lovlig i det hele tatt? synes å ha hørt at det bare er de gule som er godkjent... why? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 så lenge ringene er hvit og ikke går mere over i blå så burde det gå greit. lyktene skal også vere E merket å hvis lyktene er det og ringene er orginal i lyktene så har du ingen ting og frykte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 THank you! da har jeg alt på det rene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jeg fikk min eu godkjent med angeleyes. Hvite ringer. Har også 19" som subber i innerskjerm og kappet senkefjærer bak... Så jeg vet ikke jeg. Mener at om du er uheldig og treffer på en som er vrien, og tar jobben sin mer serriøst enn kjeringa si, så kan du få problemer med det meste i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå