Ole@Automote Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har tenkt å se på denne i morgo, muligens kjøpe den. Kan være morsom å ha på gatebiltreffa til sommers. Har jo solgt Datsun. Han sier att den fjusker litt fordi det mangler katalysator?? Noen som har noen formeninger om det, sitter en lmbda sonde både foran og bak katalysatoren som ikke er der nå http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1045989#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 så meget rått ut me en e30 med den motoren. må jo flytte seg som FY! uten at jeg er noen ekspert på lamda og katalysatorer så syns jeg at det kan høres sansynlig ut at det kan vere et problem med at katalysatoren er fjærna siden det ligger en lamda sonde bak katalysatoren orginalt. denne vil jo få en annen verdi når katalysatoren er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 uten at jeg er noen ekspert på lamda og katalysatorer så syns jeg at det kan høres sansynlig ut at det kan vere et problem med at katalysatoren er fjærna siden det ligger en lamda sonde bak katalysatoren orginalt. denne vil jo få en annen verdi når katalysatoren er borte. Må sei dette høyrest fornuftigt ut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 så litt sliten ut, men alt kan jo fikses.... artig kombo.. blir sikkert en fin bil til slutt, dette .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 mye må du ut med for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 kompis av meg sin og den står til 60000 vet jeg. gøyal bil dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Skal se nøyere på den Mandag. Får vurdere om den er verd pengene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 så meget rått ut me en e30 med den motoren. må jo flytte seg som FY!uten at jeg er noen ekspert på lamda og katalysatorer så syns jeg at det kan høres sansynlig ut at det kan vere et problem med at katalysatoren er fjærna siden det ligger en lamda sonde bak katalysatoren orginalt. denne vil jo få en annen verdi når katalysatoren er borte. S50b30 har ikke lamda bak katalysator. Den har en i hvert rør før kat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Så ut som en herje(t)bil.. rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 så veldig sliten ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 så veldig sliten ut ja. en god vask og rens hjelper nok ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Ser litt sliten ut ja. Og jeg kan tenke meg at den ganske rævkjørt. Ikke satset ei krone på finish, her er det hestene som teller. Blir ganske mye arbeid om du har tenkt å vise deg fram på treff, tror ikke denne gir så veldig god reklame for firmaet ditt. Da trengs det litt mer bling bling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 denne bilen er faktisk ikke så veldig sliten. den var lakkert for 2 år siden da det meste av rust var tatt. det er vel og pulverlakkerte felger på den og har stått mye når det har vært motorbytte. regner med bare ble lakt ut for salg for og sjekke interessen. og selges vel grunnet huskjøp meg kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 S50b30 har ikke lamda bak katalysator. Den har en i hvert rør før kat. Dette mener jeg også stemmer... At den har 2 stk, men begge selvsagt før kat... Er det noen biler i det hele tatt som har Lambda etter kat?? Kan ikke se for meg hva bil det skulle være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 S50b30 har ikke lamda bak katalysator. Den har en i hvert rør før kat. Dette mener jeg også stemmer... At den har 2 stk, men begge selvsagt før kat... Er det noen biler i det hele tatt som har Lambda etter kat?? Kan ikke se for meg hva bil det skulle være. Har ikke f.eks. E39 M5 dette? Mener jeg har sett noe sånt på noen bilder av eksosanlegget. Er vel for å kontrollere at avgassene er ok etter katalysatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå