GeRo Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Jeg har ikke kommet meg inn på bmwccn.no i dag, er det flere som har problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Nei,nede igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Ja, kommer heller ikke inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Er vist nede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Ikke kommet inn på et døgn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 jeg kommer heller ikke inn. Opplever noen ganger at jeg ikke kommer inn med enkelte PC-er, selv om jeg skrur av brannmur. Også der det ikke er proxy osv. Flere med samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Ja, det skjer med meg også. Funker ikke å komme inn på sidene med enkelte pc'er. Feks. så funker sidene vanligvis fint hos meg, men aldri hos en kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 jeg kommer heller ikke inn. Opplever noen ganger at jeg ikke kommer inn med enkelte PC-er, selv om jeg skrur av brannmur. Også der det ikke er proxy osv. Flere med samme problem? Ja, jeg har også det problemet. På den bærbare pc'en må jeg ha slik vpn-client program for å kunne bruke nettet når jeg er på HIA, derfor kommer jeg kun inn på bmwccn.no når bruker den bærbare på skolen. Bruker jeg den på nettet hjemme fungerer det ikke. For ikke så lenge siden så kunne jeg komme inn på bmwccn.no med hjemmepc'en, men pga at endel funksjoner på HIA-nettet krever pålogging(hvis man skal bruke hjemmepc'en) så måtte jeg innstallere vpn-client på den også. Da kunne jeg ikke komme inn på bmwccn.no fra den pcen heller lenger... Det hjalp ikke å slette det vpn-programmet, det har sikkert endret noen innstillinger et eller annet sted... Orker ikke å sette meg inn i det, men det hadde vært veldig greit om noen her hadde visst helt konkret hva som gjør at det er slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 mhmm. La merke til dette flere ganger i dag. Synd det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Fortsatt problemer med å komme inn på BMWCCN . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Har vært nede hele helga også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Er det bare meg som har problemer enda? Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Kommer ikke inn jeg heller... Nede fortsatt tydligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Still down...de graver vel i gata der ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Fortsatt nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå