Riefarn Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 For snart 2 år siden gikk jeg til innkjøp av en 93mod E36 320.. Den er verken en ny eller vellutstyrt bil, men jeg annså dette som drømmebilen, og har etterhvert blitt veldig glad i den som mange andre bileiere . . Sommeren 05 bestemte jeg meg for å koste på den nye sko, klær og hudbehandling (hellakering), og har nå kostet på den like mye som jeg gav for bilen.. masse annet stasj som just.senkesett, eksos osv. . har virkelig gjort det jeg kan for å få bilen slik jeg ville ha den... Fredag den 31.03.06 skjedde det jeg hadde håpet aldri skulle skje, på vei fra Kongsvinger, kjørte jeg avsted på en våt men trygg vei.. havnet bak en sinke og skulle kjøre forbi. Vel på siden kom det en motgående bil og jeg gav litt ekstra gass for å unngå noe tull med den.. Sladden kom, asfalten hadde forandret seg til å være blankpolert og jeg mistet helt kontroll (holdt 5 over fartsgrense). det bar ut på jordet før bilen rullet først en gang rundt for så å lande på taket igjen. . *R.I.P* Slik ble resultatet: Bilen nesten ny høst 04: Bilen sommer 05: Bilen nå: Det værste er vel at jeg har delkasko og ikke får igjen ei krone, men er ihvertfall veldig glad jeg brukte bilbelte og har livet i behold!!! KJØR ALDRI UTEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 synd! Er den erklært død altså? så ikke sååå ille ut på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 uff.. kondolerer:( det skjer så altfor fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Du skremmer meg nå .. jeg har heller ikke kasko forsikring.. jeg gjør vell som deg, håper det ikke skal skje.. men med deg skjedde det.. stakkars deg.. blir "bil-laus" en stund framover nå da?:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Ser kanskje ikke så ille ut.. men må isåfall bytte alle skjermer og dører, siden som ikke synes på bildet er værst. . samt taket er trykt et godt stykke ned i bilen... skal høre på pris, men regner med at det blir for dyrt... Blir billøs ja... har fortsatt igjen lån på den som må betales.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 synd!Er den erklært død altså? så ikke sååå ille ut på bildet. den var jo på taket, så er vel mye som har gidd etter.. kondolerer så mye, men blekk finnes det nokk av, verre med delepersoner:P så lenge liv og helse greier seg er det det viktigeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Uff . Den bilen var så pen også. Triste saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Du skremmer meg nå .. jeg har heller ikke kasko forsikring.. jeg gjør vell som deg, håper det ikke skal skje.. men med deg skjedde det.. stakkars deg.. blir "bil-laus" en stund framover nå da?:\ Jeg kunne kjøpt et par biler ekstra for tillegget delkasko kontra fullkasko iløpet av de årene jeg har hatt forsikring på bil. Har kjørt skadefritt siden dag en(banke hardt i bordet!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 synd!Er den erklært død altså? så ikke sååå ille ut på bildet. den var jo på taket, så er vel mye som har gidd etter.. kondolerer så mye, men blekk finnes det nokk av, verre med delepersoner:P så lenge liv og helse greier seg er det det viktigeste.. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 synd!Er den erklært død altså? så ikke sååå ille ut på bildet. den var jo på taket, så er vel mye som har gidd etter.. kondolerer så mye, men blekk finnes det nokk av, verre med delepersoner:P så lenge liv og helse greier seg er det det viktigeste.. ja, men det ser ut som a-b-c stolper er like hele, og selve taket kan jo skiftes. Men jeg har ikke peiling på bilopretting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 kjøp deg en 316i og overfør alt av brukbare deler fra din påkosta bil? det ville jeg gjort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 en mulighet... må se hva som evt kan brukes opp igjen av understell etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 Kondolerer ja... men som nevnt tidligere, bra det gikk bra med deg Ødelagt avic'n også eller? Legg ut flere bilder hvis du har a... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet April 2, 2006 Share Skrevet April 2, 2006 ser jo ut som det er karosseri som har tatt mest av julingen.. hvis motor,gir,eksos,understell, osv er helt er du på god vei.. går utifra at du har sommerfelgene liggendes trygt hjemme. gå å kjøp deg 316i til rundt 20.000-30.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 2, 2006 Forfatter Share Skrevet April 2, 2006 Kondolerer ja... men som nevnt tidligere, bra det gikk bra med deg Ødelagt avic'n også eller? Legg ut flere bilder hvis du har a... Veit ikke om den funker .. ikke prøvd den enda... krysser finga.. bilder kommer, om jeg har fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå