Gå til innhold

Falken dekk?


LTF
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har meget god erfaring med Falkendekk... hadde Falken FK451 på min forige bil (E36 325i Coupe) di var jeg meget godt fornøyd med!Prøvde di skikkelig på ACR-banen på Mo i Rana, di var helt rå :!:

Gode egenskaper på våt vei hadde di også.

Hadde senere et sett med Falken ZE512, di var jeg også godt fornøyd med, kanskje ikke like råe som FK451, litt mykere...virket det som, men veldig bra dekk det også! Veldig bra egenskaper på våt vei også.

Begge dekksettene hadde jeg i dim: 225/45-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slites ikke falken dekkene litt hurtigere en vanlig? en kompis av meg brukte opp 4 slike dekk på under en sommer. det skal jo også legges til at han kjører ganske friskt, men jeg syns nå det var ganske ille forbruk av dekk uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at Falken er litt smalere enn andre. Har kjørt på falken i dim 265/35-18, og synes da de støyet noe mer enn andre. Har også snakket med andre som har opplevd dette problemet, først og fremst på brede dekk. Men prisen er jo grei da, og slitestyrken er det ikke noe å si på.

Et tips på et billig og bra dekk er Champiro. Har kjørt Champiro i 2 sesonger, og har vært godt fornøyd med det. Stysvakt og slitesterkt. Prisen er meget bra, ligger under Falken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...