NSS Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Jeg kjørte bortover Ring3 like etter sinsenkrysset i 80sonen, også legger jeg meg i høyere feltet(siden bilen bak presser), også kjører han forbi, akkurat ved fotoboksen og vi lå nesten helt likt ved siden av hver andre, untatt at jeg kjørte i 80 og han kjørte tydligvis over Kan de se det på bildet, eller er det en fare for at jeg får bot i posten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Får du bot er det jo bare å klage. Skulle ikke være så vanskelig å overbevise de om at det er feil. Får du ikke bot er det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvis du kjørte i 80 så er det vel ikke noe problem? Har stusset på det kameraet selv faktisk, kontrollerer det for begge filene mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 3, 2006 Forfatter Share Skrevet April 3, 2006 Mest irriterende med fotoboksene er hvor sterkt de lyser... Var blendet hele veien til ullevål nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hei du. Du får ikke bot. Det ligger sensor i bakken som registerer hastigheten. Fotoboks måler hvor langt tid du bruker fra et punkt til neste punkt. Det er de strekene man ser ligger i bakken før fotoboksene. Ligger man over farstsgrensa(fra ca 5 km/t over) så blinker det. Siden han passerete deg mens du lå i 80, så er det han/hun som får et hyggelig brev i postkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hvis du kjørte i 80 så er det vel ikke noe problem?Har stusset på det kameraet selv faktisk, kontrollerer det for begge filene mon tro? Hei. Ja, det måles i begge filene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Boksene skal egentlig ikke blinke før du overstiger med 10 km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 boksene skulle ikke vært der i det hele tatt....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 he he helt enig i det, men tenkt deg alle kontrollene det hadde vært hadde det ikke vært bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå