Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å kjørte i dag,slo på lysa på bilen og plutselig kåmm de en enorm dirre lyd ifrå rattstammen der.skrudde opp og fant ut at de va 3 rele som laga dirre lyd..kva kan de være?ttips?den forsvinner når eg slår av lysa på bilen

Skrevet

Sjekk først alle kontakter. Slutter det ikke, har releet tatt kvelden. Det kan, som nevnt over, hjelpe med ett kakk, men dette er "nødrep".

Og en ting til, det kan være brannfarlig, noe å tenke på :o

Skrevet

Hvis alle tre lager dirrelyd så er det noe annet som er galt tipper jeg. Men du kan vel bare bytte dem, koster jo ikke akkurat skjorta det.

Skrevet
Hvis alle tre lager dirrelyd så er det noe annet som er galt tipper jeg. Men du kan vel bare bytte dem, koster jo ikke akkurat skjorta det.

Upps, sorry, så ikke at det stod 3stk :oops: Sikkert ett felles jordingspunkt da :?:

Skrevet

hmm,kobla ut jordinga på eine relet,og da slutta alle 3 å dirre?alle lysa funka som dei skal uten den ledninga;)menne bra er de vell neppe?

Skrevet

hmm.. så jordinga hadde ikke bare dårlig kontakt altså?

prøv å dra jordledningen til et annet jordingpunkt enn det som var brukt tidligere..

• 1 month later...
Skrevet

Hvor sitter disse releene på -96. 320i...ved rattstammen??

Skrudde av dekselet over pedalene, men såg ingen:(

Har nemlig samme problemet, er samme lyd som blinklyset lager, og av og til er det sinnsykt til lyd...flere ganger i sekundet! Også når tenningen er av!

Lyden kommer liksom fra instr.huset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...