aakarol Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Var ute å kjørte i dag,slo på lysa på bilen og plutselig kåmm de en enorm dirre lyd ifrå rattstammen der.skrudde opp og fant ut at de va 3 rele som laga dirre lyd..kva kan de være?ttips?den forsvinner når eg slår av lysa på bilen
Filur Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 prøv å gi dem en kakk, kan hende di har hengt seg opp...
Diesel power Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Sjekk først alle kontakter. Slutter det ikke, har releet tatt kvelden. Det kan, som nevnt over, hjelpe med ett kakk, men dette er "nødrep". Og en ting til, det kan være brannfarlig, noe å tenke på
Mr.Plow Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Hvis alle tre lager dirrelyd så er det noe annet som er galt tipper jeg. Men du kan vel bare bytte dem, koster jo ikke akkurat skjorta det.
Diesel power Skrevet April 3, 2006 Skrevet April 3, 2006 Hvis alle tre lager dirrelyd så er det noe annet som er galt tipper jeg. Men du kan vel bare bytte dem, koster jo ikke akkurat skjorta det. Upps, sorry, så ikke at det stod 3stk Sikkert ett felles jordingspunkt da
aakarol Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 hmm,kobla ut jordinga på eine relet,og da slutta alle 3 å dirre?alle lysa funka som dei skal uten den ledninga;)menne bra er de vell neppe?
Scirre Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 hmm.. så jordinga hadde ikke bare dårlig kontakt altså? prøv å dra jordledningen til et annet jordingpunkt enn det som var brukt tidligere..
bmw_327i_turbo Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 sikkert jording,var slik på bensinpump releet mitt
kuanov Skrevet Mai 28, 2006 Skrevet Mai 28, 2006 Hvor sitter disse releene på -96. 320i...ved rattstammen?? Skrudde av dekselet over pedalene, men såg ingen:( Har nemlig samme problemet, er samme lyd som blinklyset lager, og av og til er det sinnsykt til lyd...flere ganger i sekundet! Også når tenningen er av! Lyden kommer liksom fra instr.huset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå