LarsMartin1985 Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Hei legger opp no bilder av hvordan det ser ut etter at jeg byttet ut min gamle orginale navi med litt mere moderne saker! Før: Etter hva syntes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 virkelig pent! Vanskelig å få det stygt med avic-x1r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 Liker originalt bedre! Men kunne også tenkt meg CD-spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 3, 2006 Share Skrevet April 3, 2006 så flott ut.. men vanskelig å se så mye i mørket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rohose Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 er det mulighet til å få kjøpt det originale som du byttet ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsMartin1985 Skrevet April 11, 2006 Forfatter Share Skrevet April 11, 2006 Bilen står helt strippet på verkstedet mitt nå, men er usikker på hva jeg må ta ut er jo en del, blant annet tv tuner masse andre bokser jeg ikke vet hva er osv.. men har liten lyst til å ta ut. tenker på at greit å ha det i bilen, bare ikke koblet til.... SÅ selger ikke per i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå