Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Tema tilsier sliter jeg med negativ camber på Z3`en min. Hva kan jeg gjøre med det? Bilen er en 1.8 98 modell som er senket 40/40 med B&G fjærer.. Kan prøve og ta noen bilder i morgen..

Skrevet

Trodde Z3 hadde bærearmer fra E30 jeg? I såfall er det ikke noe justering. E36 har noe men ikke så mye som oftest skal til..

Skrevet

nu e vel ikke bakstellet typelikt e30 men nesten ja. vil mene du må skaffe deg eksentriske bærearmsforinger for å kunne justere camer bak på z3

Skrevet
Som Tema tilsier sliter jeg med negativ camber på Z3`en min. Hva kan jeg gjøre med det? Bilen er en 1.8 98 modell som er senket 40/40 med B&G fjærer.. Kan prøve og ta noen bilder i morgen..

Typisk problem på senka Z3 dette....går ikke ann og justere.

Det eneste som hjelper er som sagt eksentriske foringer.

Skrevet

Hvor burde jeg bestille disse fra? Koster 450kr stk hos GS.. Billigere andre steder? Trenger bare bak sant?

Skrevet

Er dette noe som gjør at jeg feks ikke får godkjent firehjulskontroll, og/eller godkjenning av senkesett på biltilsynet? (altså om negativ camber kan føre til det)

Skrevet

pga kostnad som kommer av dekk, bør du skifte til eksentriske foringer når du en gang skal skifte disse.

men nei du får bilen godkjent uten disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...