Gå til innhold

Jævla riper!!!!! what to do?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Crystal deep paint cleaner fra meguiars i går, en lakkrens uten slipemidler, fikk testa den i går men var ikke akkuratt imponert, syns ikke den tok ripene noen ting :( kanskje jeg som hadde for store forventninger men...

Har noen her prøvd Scratch X fra meguiars? evt. andre lakkrensere som dere vet funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis ripen er for dype blir de aldri borte.brukte du maskin eller gjorde det for hånd?har ikke sett hvordan ripene er har du bilde av det?jeg bruker diamond cute 80 og 85 til meguiars. den har 10 på sliping da men.du trenger nok en god lakk rens. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker diamond cut serien til meguiars 80 og 85 bruker du denne burde du gå over med cyclo maskin eller rupes som noen anbefalt her på forumet.jeg bruker lahega når jeg fin renser.det burde ha hjulpet ja enig der har ikke prøvd den serien du har brukt så jeg kan ikke utale meg om den han som heter tp på forumet vet kanskje noe om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd scratch-remover fra turtle wax på bakfangeren på den tidligere compacten. Var synlige riper, gikk over grundig et par ganger m fuktig klut+scratch remover og ripene forsvant. Deretter et lag voks fra excalibur.. Ble bra!! Var cosmosvart metallic også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...