Gå til innhold

E34 kabling


Anbefalte innlegg

jeg har lagt signalkabelen på venstre side, listene sitter i klips.

og strøm til forsterker'n går på høyre side. løft opp baksetet. de sitter i "klips" i framkant. bare å nappe tak så løsner det.

jeg la så kablene igjennom ett hull som sitter under skiposen om jeg ikke husker helt feil.

i så tilfelle, så sitter sete i 6 plastmuttere om jeg itte husker helt feil. 2 stk ved skiposen og 4 rundt selve setet.

itte akkurat værda's største og vanskeligste oppgave. men, når du ikke kjenner til hvordan det skal gjøres så kan det ta litt tid.

lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen sitter med fire i min, to ved skiposen/armlenet og en på hver side under sitteputa - pluss at nakkestøttene må opp.

Jeg har strømkabelen på høyre side i bilen, og signalkabel og styrestrømmen i midten (under midtkonsollen og teppet, og opp under baksetet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann hadde same problema med min når det gjalt å trekke kabel.

Du har vel enn platte der armlenet dit er mest sannsynlig som er punktet fast men den er lett å fjerne.

Eg tok selv å fjernet den platen for å få bedre opplevese med suben min.

Men når det gjelder kabling osv so laget eg 2 nye hull å la gummi pakning der kablene går igjenom slik at det ikkje bli gnaging på ledning å at det er tett.

Håpe dette var noe hjelp.

Mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen sitter med fire i min, to ved skiposen/armlenet og en på hver side under sitteputa - pluss at nakkestøttene må opp.

Jeg har strømkabelen på høyre side i bilen, og signalkabel og styrestrømmen i midten (under midtkonsollen og teppet, og opp under baksetet).

Åssen fikk du opp midtkonsollen ?

Du får vel opp teppet når det er løst vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få ut baksete ryggen? har skrudd ut fire slike plastmuttre, og tadd av nakkestøttene, men den henger liksom fast i toppen...

har du fjernet deksla til nakke støtta?? di henger fast også so dei er berre til å vri mot klokka vis eg huske riktig å dra dem bort so løfte du berre sett rett opp etter det :wink:

mvh Catste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakseteryggen sitter med fire i min, to ved skiposen/armlenet og en på hver side under sitteputa - pluss at nakkestøttene må opp.

Jeg har strømkabelen på høyre side i bilen, og signalkabel og styrestrømmen i midten (under midtkonsollen og teppet, og opp under baksetet).

Åssen fikk du opp midtkonsollen ?

Du får vel opp teppet når det er løst vel?

nei, teppet er heldekkende under midtkonsollen.. men, det er lagt opp plast skinner under teppe hvor den går noen kabler fra før. der er det bare å smyge inn noen flere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som kan forklare meg hvordan jeg skal få ut baksete ryggen? har skrudd ut fire slike plastmuttre, og tadd av nakkestøttene, men den henger liksom fast i toppen...

har du fjernet deksla til nakke støtta?? di henger fast også so dei er berre til å vri mot klokka vis eg huske riktig å dra dem bort so løfte du berre sett rett opp etter det :wink:

mvh Catste

Fikk det til selv, men takk for hjelpen uansett Catste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er strømkabelen trukket gjennom torpedoveggen? Finner ikke noen hull.. :?

Det er drit i finne hull i torpedoveggen, men det finnes ett under hjernen i bilen, på høyre side. Veldig vanskelig å komme til, men er du tålmodig nok, så funker alt! :D

Du må ta ut hanskerommet og fjerne noen matter for å komme til på innsiden. Det er mange andre ledninger som også går gjennom dette lille hullet, så bare følg disse når du leter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...