haavardbj Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Som nevnt i tidligere post så gikk det fullstendig galt med BMW'en for 2 uker siden.(les merhttp://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19472&highlight= Så mens jeg sitter å venter på svar fra forsikringsselskapet har jeg begynt og fundere på gjennoppretting, da jeg har veldig lyst til og beholde bilen. Som dere kanskje kan se på bilde her så er det høyre front som har fått trøkken. Har ikke bilde sett ovenifra. Men som jeg vet så er det delen av karoseriet forran selve demperen som har tatt trøkken og flyttet seg innover. Kan noen da svare meg på om det er mulig og ta denne delen fra en annen bil og flytte over? Legger ved ett bilde (feil side, men samme del) som må byttes. Noen som vet noe om det det er mulig og kappe bort og sveise på (lett sagt, men sikkert mye jobb) men er det mulig ?
Pedi Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Dette går jo fint ann, men det er jo en fordel å sjekke hvor langt inn trøkken har gått. Har den havnet i A-stolpe, torpedo eller i vangen bak torpedo - da bør du bare glemme det hvis ikke du har tråden i dette - noe jeg ikke regner med... (med tanke på spørsmålet i seg selv i denne tråden..)
haavardbj Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Dette går jo fint ann, men det er jo en fordel å sjekke hvor langt inn trøkken har gått. Har den havnet i A-stolpe, torpedo eller i vangen bak torpedo - da bør du bare glemme det hvis ikke du har tråden i dette - noe jeg ikke regner med... (med tanke på spørsmålet i seg selv i denne tråden..) Hvis du ikke har tråde i det? Tror ikke det har forplanta seg lengre bak. Er ved demperen det har trøkt seg innover...
Rogeren Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 først må den trekkes i mål, så kan du rett/bytte nødvendige deler. Kan se ut som om det hele innerskjermen som må byttes hos deg. Tviler på at bilen er verdt jobben...!
jørn_318i Skrevet April 9, 2006 Skrevet April 9, 2006 jeg holder på med akkurat samma jobben på min e30 og jeg har kjøpt meg en delebil som jeg har skjært av rammevangen på og som skal byttes ut med den gamle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå