Magnus Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Jeg har tenkt å selge mine svarte fk-angeleyes å gå tilbake til orginale lykter igjen. Lyktene er kun montert på en coupe å ikke brukt. Ser ikke bort fra en god byttehandel om lyktene dine er pene, da altså uten steinsprut og uten dugg. Send meg pm!
Lien Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 Hadde du lagt ut denne tråden to uker tidligere skulle jeg ha slått til.. Men det hjelper ikke deg noe!
Magnus Skrevet April 4, 2006 Forfatter Skrevet April 4, 2006 Helt enkelt fordi jeg har mer sansen får orginal lykter Skiftet mening rett å slett. Lyktene er strøkne, ikke noe galt.
Schnellfahren Skrevet April 4, 2006 Skrevet April 4, 2006 He he, ok... fett at jeg bestillte fra GS bildeler i går kveld da.. Men det er fordi den ene lykta mi er dårlig da, så du ville sikkert ikke hatt den.
Magnus Skrevet April 6, 2006 Forfatter Skrevet April 6, 2006 Ja til e36 Står jo i profilen min. Min første bil
SteffenM2 Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Ja til e36 Står jo i profilen min. Min første bil Da har du valgt en bra først bil
bizzy Skrevet April 6, 2006 Skrevet April 6, 2006 Jeg harr ett par pene orginal lykter som jeg kan bytte. Visst ikke så hva har du tenkt på som pris`?
(BM) Wheelman Skrevet April 7, 2006 Skrevet April 7, 2006 Ja til e36 Står jo i profilen min. Min første bil Hehe, okay... Så ikke så nøye etter jeg... Har org lykter hvis du er intressert... Den ene lykta var ny i høst... Er det bare hovedlykt, eller er det med blinklys også..?
bmw_318is Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 bor i nærheten av Molde ! mykje du ska ha for dei, viss du ikkje allerede he solgt dei ?
Mauro Skrevet August 5, 2006 Skrevet August 5, 2006 Interessert i å bytte i mine orginale ? Disse: http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... C00067.jpg http://img.photobucket.com/albums/v410/ ... der015.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå