Skar Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Som sagt.. Skal gå til innkjøp av nye lykter til stasjonsvogna. angel eyes.. hvilke bør jeg velge? crom eller sort. å isåfall hvilke blinklys på siden å fremme tar seg best ut da, skal sette på hvite blink bak=) bilen er svart, bare så det er sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Jeg ville valgt sort innfatning. Men hvis du skal ha vite blink rundt om, bille jeg fulgt opp dette med blinklys foran også. Fin bil forresten. Angrer på at jeg solgte min. Touringen var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Ville også valgt sort bakgrunn, med matchende klare blinklys med sort bakgrunn der også..var fan av chrom før men har skiftet over til sort da eg syns dette passer mer til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skar Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 men på sidene da, hvis eventuelt klarglass på blink forran...? tror jeg kal gå for hvite men, alt er bedre enn orange blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Sort bakgrunn og hvite blinkere!! Jeg tror dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå