Gå til innhold

Streamer / klistremerke i frontruta

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

på fredag skal jeg til dekor-mannen å få meg en streamer i frontruta.på den gamle bilen hadde jeg den bare sort,men på denne har jeg lyst at skal stå noe. noen tips? eller bilder av biler me den kul en?

(ønsker KUN tips,ikke nesevise kommentarer om det er harry eller ulovelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage en billig streamer til deg 8)

det er fine greier det,men problemet er hva som skal stå der .

bilen er ikke styla enda,så det begrenser seg litt.har kjempelyst på ///M power,men har ingen ///M styling på denne bilen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på forrige bilen (e36 320) hadde jeg streamer uten skrift i samme farge som bilen,men den lakken var ikke metallic,så det blir faktisk litt forsjell uansett nå som bilen er cosmosschwarts metallik.. vi får se hva som sjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fine greier det,men problemet er hva som skal stå der .

bilen er ikke styla enda,så det begrenser seg litt.har kjempelyst på ///M power,men har ingen ///M styling på denne bilen enda

Visst du kun skal ha M styling på bilen så passer det jo bedre med M-tech ikke M-power :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der. Altså, dette er jo bare forslag til hva som skal stå der, og det å ha ///M-power der, tilsier at man har en M-serie motor der (da kan du jo like godt sette på et M3-merke bak på bilen og i grillen også. gjerne oppned) ///M-tech eller bare ///M tilsier da mer at man har M-tech styling. Velg isåfall dette, om du absolutt skal ha noe med "///M" der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...