Fr4nk Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Vurderer å kjøpe meg sentrallås og alarm med fjernstart, noen som vet om det er vanskelig å montere dette i en E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Vurderer å kjøpe meg sentrallås og alarm med fjernstart, noen som vet om det er vanskelig å montere dette i en E36? Nei, det er ikke det. Men alt er relativt Vil ikke anbefalle fjernstart, med mindre du har Automat. Noe jeg ikke tror din ble levert med, eller? Men det er masse annet morro du kan gjøre med modulene. Fjernstyrt soltak, vinduer, bagasjelokk, lambdadører (Fysj, men), osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Nope, har ikke automat. Tenker du på at en glemmer seg og starter den mens den står i gir? Har verken el.vinduer, el.takluke eller noen av de tingene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Nope, har ikke automat. Tenker du på at en glemmer seg og starter den mens den står i gir? Har verken el.vinduer, el.takluke eller noen av de tingene.... Tenker på det ja. Vet ikke om du har barn, men mine barn er ofte å klår på ting. Gjør du dette. og de holder inn knappen noen sekunder, starter bilen, selv om den er i gir. Og da er det egentlig bare ett spørsmål om rettningen da Kan også være nok å ha nøkklene i lomma. Se bare hvor ofte mobilen ringer ut "av seg selv". Det gjør min ihvertfall, har sånn mobil som tenker selv tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Følger du bruksanvisningen og gjør det du skal gjøre for biler med manuellgir så funker selvstart utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr4nk Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Må man røske ut masse av interiøret osv eller? Regner med man må ha av sidene på dørene iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå