Ingebrigtsen Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Hallo Hva er en fornuftig pris å gi for et pent bruktkomplett svart skinninteriør til en E34? det er komplett med seter dørpaneler og teppe..5-6000 er det gal pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Høres greit nok ut det. Tror ikke jeg ville gitt så mye mer.. men det blir jo opp til hver enkelt. Jeg fant skinnint til en brøkdel, men det var veldig slitt og krever en del arbeid. Mangler også dørsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Skinninterilør til E34 går jo for 8000 ++ i Norge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Skinninteriør i norge koster like mye som en e34 i tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 okey dette tolker jeg som at det er en grei pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Bilder hadde vært greit, men hvordan er standen generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 åhhh...svart skinn vil jeg gjerne ha også. men det er vel litt mindre utvalg til touring og monteringa koster vel omtrent like mye som interiøret? øker standarden litt med leder (ikke lederhosen-det trekker ned mye) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 6, 2006 Forfatter Share Skrevet April 6, 2006 Bilder hadde vært greit, men hvordan er standen generelt?Har desverre ikke fått bilder enda men de skulle være hele og pene ifølge selger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå