sivert Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Noen som vet om orginal M3 fanger forran passer rett på en 2000 mod 3-serie touring??? Skal ha ny front, men vet ikke om jeg skal velge M-teck 2 eller orginal M3. Noen synspunkter??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 M- tech. tror det blir best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Er så mange som har det. Tenkte kansje jeg skulle skille meg litt ut fra de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Kanskje også til ettertanke i fremtiden, å lage en bedre tittel på tråden, slik at man slipper å klikke inn på noe som forteller INGENTING om hva den omhandler. Er en smule irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Kansje for å få folk til lur på hva som lurer seg bak luken:) Takk for at du ordner opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Er så mange som har det. Tenkte kansje jeg skulle skille meg litt ut fra de andre. Det er riktig at det er mange M- tech, men M3 eksisterer bare som cupè/cab.Derfor tror jeg ikke det vil bli noe fint. Passformen er jo noe annerledes. Kan nevne et prsjekt der man bygget om en touring til M3 (byttet interiør+motor+girkasse) Men beholdt M- tech fangerne . Det blir nok enklest, billigst og penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Du må huske på at M fangeren er bredere enn orginal. Jeg tror ikke ekte M3 fanger passer på en vanlig E46 cab/coupe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 5, 2006 Share Skrevet April 5, 2006 Du må huske på at M fangeren er bredere enn orginal. Jeg tror ikke ekte M3 fanger passer på en vanlig E46 cab/coupe heller... ...det trur ikkje eg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet April 5, 2006 Forfatter Share Skrevet April 5, 2006 Takk for alle svar, var vel egentlig klar over at den ikke ville passe men tenkte meg ikke om. da blir det M-tech 2 fronten, den må da passe eller er det store forskjeller på 2000 og 2003 mod frontene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå