Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om orginal M3 fanger forran passer rett på en 2000 mod 3-serie touring??? Skal ha ny front, men vet ikke om jeg skal velge M-teck 2 eller orginal M3. Noen synspunkter???

Skrevet

Kanskje også til ettertanke i fremtiden, å lage en bedre tittel på tråden, slik at man slipper å klikke inn på noe som forteller INGENTING om hva den omhandler.

Er en smule irriterende.

Skrevet
Er så mange som har det. Tenkte kansje jeg skulle skille meg litt ut fra de andre.

Det er riktig at det er mange M- tech, men M3 eksisterer bare som cupè/cab.Derfor tror jeg ikke det vil bli noe fint. Passformen er jo noe annerledes. Kan nevne et prsjekt der man bygget om en touring til M3 (byttet interiør+motor+girkasse) Men beholdt M- tech fangerne . Det blir nok enklest, billigst og penest.

Skrevet
Du må huske på at M fangeren er bredere enn orginal. Jeg tror ikke ekte M3 fanger passer på en vanlig E46 cab/coupe heller...

...det trur ikkje eg heller!

Skrevet

Takk for alle svar, var vel egentlig klar over at den ikke ville passe men tenkte meg ikke om. da blir det M-tech 2 fronten, den må da passe eller er det store forskjeller på 2000 og 2003 mod frontene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...