Gå til innhold

Kjip påske

Lewd
 Share

Anbefalte innlegg

Har etter lang tids leting funnet meg en BMW 520i. Import fra Tyskland og så å si strøken. Selgeren av bilen har vært behjelpelig med alt jeg har spurt om, og opplyst om alt. Den har ikke vært registrert i Norge tidligere og selgeren skulle få skiltene i går slik at jeg kunne få bilen før påske for å ta ferietur til danmark i ny bil. Da han var hos veivesenet og viste bilen fikk han beskjed om at sideblinklys måtte være montert vis den skulle bli godkjent. Det ble straks tatt kontakt med verksted for å fikse dette, men det viste seg at dette ikke kunne gjennomføres før påske. Så nå må jeg kjøre rundt i Danmark i en lånt Renault Megane, mens jeg venter på min første BMW. Snakk om kjip ferie :cry: ... Noen som har opplevd noe lignende?

Forresten drittlei Norge med sine teite regler. bilen er mye finere uten blinklys på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er kjedelig ja.

Min historie:

Haha. En gang jeg skulle på biltur til vestlandet i fars ML. Dagen før avreise lånte søstern min bilen for å leie en film. Det endte med en Caravelle som ikke klarte å stoppe på rødt lys og skader for et par hundretusen. Bilturen fortsatte i en Suzuki Liana(?). Haha. Tragisk ferie i tragisk bil. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...